
Modne revije je raje prirejal v Parizu, kjer je imel tudi svoj modni atelje kot vse velike pariške modne hiše. »Rim je kot Pariz ,« razlagata. »S tradicijo ročnega šivanja, na stotine krojačev, ki po meri izdelujejo korzete, krznena oblačila, rokavice, čevlje, klobuke ali katerikoli drug kos, ki si ga zaželijo njihove stranke.« Pokažeta mi malo črno knjižico z naslovom La Donna Su Misura – Roma, v kateri je seznam več kot 220 takšnih ateljejev. »Milano ni pristno mesto,« razlaga Pierpaolo. »S svojimi modnimi revijami in saloni je ostal v devetdesetih letih, moda pa danes zahteva nekaj bolj avtentičnega, resničnega. Stranke želijo v oblačilih začutiti osebo, ki jih je izdelala – v tem se skriva resničnost.«
Za Valentina so bila pomembna samo oblačila,« pravi Pierpaolo. Menil je, da ti, če si prepričan o tistem, kar delaš, ni treba poslušati drugih. Valentino je bil nedvomno izjemen.
Ko se je upokojil in prodal podjetje, sta bila Pierpaolo in Maria Grazia vodji Valentinove linije modnih dodatkov Red, mesto kreativne direktorice pa je zasedla Alessandra Facchinetti, ki se je s svojimi kreacijami preveč oddaljila od prepoznavne podobe Valentinove ženske, zato je morala že po enem letu zapustiti modno hišo in mesto prepustiti Pierpaolu in Marii Grazii.
Nedvomno jima je uspelo Valentinovo dediščino prenesti v sodobni kontekst. »Obožujeva Valentinov glamur in elemente njegove zgodovine,« razlaga Maria Grazia, »to je del najinega značaja.« Valentinov zaščitni znak je še vedno romantika, ki pa nikoli ne zaide v pretirano poudarjanje ženstvenosti. Oblačila so pisana na kožo sodobni ženski. Vse, kar naredita, ima določeno globino in iz vsakega kosa veje njuna iskrenost. In prav to utrjuje njun položaj v svetu mode; nič več nista le par dobrih oblikovalcev, postala sta oblikovalca z veliko začetnico.
Ni komentarjev:
Objavite komentar
V kolikor imate več znanja ter izkušenj na tem področju, vas prosim, da le te delite z našimi bralci, Hvala